LEMVIG

LEMVIG

dinsdag 29 december 2009

Onze miniemenmeisjes chatten naar het thuisfront.

Kaat en Viki: hey, alles goed hier. Ik amuseer me hier echt! Is inge al gaan vliegen? kzal aan haar denken als ze in de lucht is! doe haar de groeten van mij en ook dikke kussen. Voor het slapen: we gaan heel moe zijn want we slapen pas om 23.59... De matchen gaan redelijk. we hebben al 1 gewonnen en 1 verloren. vandaag nog een match spelen en natuurlijk weer een winnen.haha!! De coach is heel tof en ze verteld ook altijd toffe grapjes. ( ze is me aan het dicteren ) nog vele dikke kussen daar en duim voor ons voor alle matchen nog e! salut en flink zijn e! Viki en Kaat

Vero : hey, alles heel goe hier. ik amuseer me hier heel goe. we hebben al 2 matchen gespeeld we hebben er een verloren met een zware afgang op het hoofd terein en een gewonnen straks spelen we nog en match xx-jes veronique

Nathalie : Nog iets nieuw voor mijn kerstlijstje. Woordenboek Deens-Nederlands , Nederlands-Deens. Ik heb hier een heel leuke jongen leren kennen, vandaar. Hij heet Jöran. Mooie naam hé ! Hij heeft al beloofd om in de paasvakantie naar Lier de komen. Lief hé :) Ik ken al een Deens zinnetje : Jeg Savner Dig. Hij zegt dat elke avond tegen mij !
Nu serieus, voor ge in de auto springt richting Denemarken. dit was dus een grap. Het gaat hier goed. Veel heb ik niet te vertellen want alles is hier boven al gezegd. Ik ben er over aan het denken om een t-shirt hier te kopen want die zijn hier echt wel graaf !
Dikke kus, Nathalie.

Lore : Hey Mama, alles goe hier. Wie is katinka ??!! dikke knuffel van Papa en mij voor jullie ook voor Milow ! xxxxxxx

2 opmerkingen:

  1. Haha, feest Denemarken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lore,
    Katinka is het paard van Katya.
    Ik , wandelen met Milow aan de ene kant en
    Katya met haar paard naast zich aan de andere kant , grappig hoor !
    Milow ging helemaal uit de bol !
    (Lang leve mijn nek en schouder,heb er vandaag van in mijn bed gestoken ! Toffe wandeling he !)
    We kwamen mensen tegen en die zeiden dat in zuid afrika , milow een chocolade drankje was, dus je hebt die naam goed gekozen he voor ne chocolatte labrador !
    Miss you !
    xxx mama

    BeantwoordenVerwijderen