LEMVIG

LEMVIG

donderdag 31 december 2015

We zijn terug thuis

Toen ik vanmorgen wakker werd ...
- miste ik mijn basketvrienden
- was ik op zoek naar mijne handdoek die niet meer boven mijn hoofd op de wasdraad hing
- had ik heimwee naar de wachtrij in de Arena
- en dacht ik ... verdikke, geen lekkere Deense boterhammen meer vandaag ...

Ja ja ... het is weeral voorbij en het zit er op! We hebben ons allemaal fantastisch geamuseerd en nogmaals dikke proficiat voor alle geleverde prestaties van elke ploeg.

Dank je wel Lode en Ann voor de onvergetelijke momenten die we nog lang in ons hartje zullen dragen.

Hierbij alvast de 2 leukste foto's van allemaal, maar hou de blog nog zeker even in het oog want er volgt nog.




Aan alle spelers, coaches & begeleiders, maar ook aan alle lezers en supporters van het thuisfront: Prettig jaareinde en alvast enorm veel sportief (en ander) succes in 2016!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten