LEMVIG

LEMVIG

vrijdag 19 maart 2010

De 'Roggen' is back !

Een zeer beangstigend verhaal neemt de laatste dagen een goede wending. Ons aller 'Michael' Eduard begint stilaan terug de oude te worden. De revalidatie komt zachtjes op gang maar heeft nog een lange weg te gaan.
Maar elke dag is er 1 gewonnen.
Humor was altijd al één van zijn sterke punten en die is hij zeker niet verloren. We wensen dat hij op dit elan blijft vooruitgaan en snel terug de oude wordt.

't Is niet altijd even makkelijk
De scherpe kanten van het leven te dragen
Probeer vooral het goede te zien
En koester de mooie dagen.
Kijk naar voor
Kijk niet om.
Vecht, wees sterk
Je weet waarom.
Zeg nooit: dat kan ik niet
maar zeg: ik zal het proberen.
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren.

Voor Katrien en Eduard: hou moed.

AVE & het rode lyra/lemvig/team !

1 opmerking:

  1. Hey allemaal,

    lang geleden dat ik nog eens een kijkje kwam nemen op deze site, maar toen Vera mij daarstraks sprak over de film "Lemvig", die jullie vrijdag gaan bekijken... dacht ik even aan jullie site en nieuwsgierig als ik ben, ben ik dan hier ;-)
    Mijn woordenschat basket is nog steeds niet bijgeschaafd sinds de kerstvakantie. Foei!! Maar ik geef toe dat ik toch hier en daar kan volgen ;-)))
    Allereerst wil ik Eduard en Katrien veel moed toespreken... Voor jullie ben ik een onbekende maar via Vera heb ik het nieuws een beetje vernomen en ik moet eerlijk toegeven dat het ook mij heeft beziggehouden! Veel moed en sterkte en vind vooral veel steun bij al die sport - vrienden rondom jullie!!

    Voor de rest zijn de verslaggevers van dienst nog steeds op top - niveau bezig zoals ik kan lezen! Chapeau!!

    Alléé ik wens iedereen nog een zalig lente - gevoel, met vele overwinningen in deze laatste seizoensmaanden ;-)
    En laat mij weten als de lemvig - film een aanrader is met veel knappe acteurs en actrices. Dan ga ik ook eens kijken ;-)))))

    In alle geval, amuseer jullie nog rot in jullie fantastische club!!!

    Zonnige groetjes van een stille volger,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen